Mika Jongsma verrast met Jeugdlintje

14 februari 2021 10:45

Zaterdag een uurtje of 10, wit landschap, koud, maar het zonnetje scheen volop en zorgde voor aangename warmte. Mika Jongsma had zo naar Sportpark Noord-West kunnen vertrekken om een wedstrijd te gaan fluiten.

Toch was dat niet geval, de reden weten we, geen wedstrijden. Dat hij ondermeer de vele thuiswedstrijden van zijn broertje fluit was de aanleiding dat hij vanochtend om 10 uur wel de deur uit moest. Hij werd verrast met een jeugdlintje! Burgemeester mevrouw Damsma stond klaar bij Mika voor het huis om hem het lintje uit te reiken. De moeder van Mika mocht hem omhangen.

Onder andere de jeugdafdeling van VV Beilen heeft Mika voorgedragen voor deze waarderingsprijs voor jeugdvrijwilliger van de gemeente Midden-Drenthe. De jury kon de vrijwillige inzet van Mika ook erg waarderen en daarom werd hij verrast met een jeugdlintje.

Mika, van harte gefeliciteerd met deze prijs en we hopen je nog vele jaren bij onze vereniging te zien!

2021-02-14_Mika_Jogsma_4.jpg

2021-02-14_Mika_Jongsma_1.jpg