Terugblik op de carrière van een aantal sterkhouders

30 mei 2022 11:00

Afgelopen zondag hebben we voor Beilen - GAVC als club onze waardering getoond voor een aantal spelers en de hoofdtrainer die na vele jaren inzet voor Beilen Zo1 afscheid hebben genomen van onze hoofdmacht. De foto’s daarvan staan bij het wedstrijdverslag van Jan de Jongh.

Tim Beugels, Alwin Hendriks, Jacco Lamberts, Koen Hollemans, Mark Hollemans, Rick Koops en Jorien Heegen gaan voortaan hun beste beentje voorzetten in een ander elftal op een lager niveau of stoppen bij onze club. Bij elkaar hebben ze meer dan 1000 wedstrijden voor Beilen Zo1 hun kwaliteiten getoond en alle supporters veel voetbalplezier gebracht. Tim, Alwin, Mark, Jacco en Koen maakten deel uit van de selectie die in 2015 kampioen werd van de derde klasse. Een bijzondere overeenkomst van deze spelers is, dat behalve Rick die in 2017 overkwam van Fit Boys, zij vanaf de jongste jeugd zijn opgegroeid bij VV Beilen. Wij wensen jullie allemaal een mooie toekomst buiten het voetbal en Jacco, Mark, Koen, Alwin en Jorien veel plezier in Beilen za1, Beilen 2 en Beilen 5. Tim, succes bij VKW en je blijft altijd van harte welkom bij VV Beilen. Dat geldt ook voor Rick, die op dit moment op vakantie is.

Onze hoofdtrainer Erik de Jong gaat na 6 succesvolle seizoenen bij Beilen zijn trainerscarrière voortzetten bij HOC. In deze 6 jaar zijn mooie resultaten geboekt en hebben spelers zich kunnen ontwikkelen tot volwassen voetballers. Het hoogtepunt was seizoen 2017/2018 toen op het allerlaatste nippertje promotie naar de 1e klasse werd gemist en waarin een unieke serie werd neergezet van 11 competitiezeges op een rij. Erik, jij hebt je altijd een ambassadeur van VV Beilen getoond en naast het belang van jouw selectie ook altijd oog gehad voor het verenigingsbelang. Heel erg bedankt daarvoor, veel succes bij HOC. We hopen je te blijven zien op onze sportpark, in welke rol dan ook.