Wedstrijdverslagen

18-03-2017 SV Tynaarlo JO17-1 - VV Beilen JO17-2:  2-3
Een zwaarbevochten overwinning, dat kun je de wedstrijd van dit weekend wel noemen. Na het teleurstellende resultaat van de bekerwedstrijd afgelopen dinsdag, togen wij vol goede moed naar Tynaarlo. De wedstrijd begint goed en de jongens hebben overwicht. Dit resulteert in een snelle 0-1 voorsprong. Daarna wordt het slordig en lijkt er een collectieve off-day aan te komen. Tynaarlo slaat nog voor rust terug en we gaan met een 2-1 achterstand aan de thee. Het spelniveau is niet best en er worden heel veel fouten gemaakt. De koppies hangen naar beneden.
In de rust weer Jantinus de jongens stevig wakker te schudden en dat blijkt als we weer het veld op gaan. Beilen heeft de overhand en scoort verdient de gelijkmaker. Even later is het zelfs 2-3 en dus loopt de wedstrijd nog goed af. Uiteindelijk kunnen we tevreden met 3 welverdiende punten weer naar huis.
Geen wedstrijdverslagen gevonden