VV Beilen JO8-1 ongeslagen kampioen

25 januari 2020 14:45

Ongeslagen en zonder tegen doelpunten heeft JO8-1 afgelopen zaterdag in Wijster de Champions League gewonnen. De Champions League is een initiatief van VV Wijster voor alle jeugdteams van Midden-Drenthe. Waar andere teams zich eerder al rijk rekenden, bleek het uiteindelijk toch VV Beilen te zijn die er met de prijs vandoor ging.

Toch had dat nog wel wat voeten in de aarde. Want waar de jeugdige talenten er de vorige twee rondes lustig op los scoorden, leken ze afgelopen zaterdag toch de kampioensdruk te voelen. Mede hierdoor eindigde de eerste wedstrijd in een doelpuntloos gelijkspel. Gelukkig wisten ze zich in de tweede wedstrijd te herpakken en na een 6-0 overwinning mocht J08-1 van VV Beilen zich de winnaar van het jeugdtoernooi noemen.