Inschrijfformulier

Lid worden?

Om je aan te melden, klik je op het logo om het aanmeldformulier te downloaden.

Logo VV Beilen

Om het formulier te kunnen openen, lezen en printen kun je gebruik maken van Adobe Acrobat Reader. Als je Acrobat Reader nog niet hebt geïnstalleerd dan kun je deze hier downloaden en installeren.

Het verenigingsjaar van de V.V. Beilen loopt van 1 juli tot 30 juni.
Men kan zich slechts afmelden per 30 juni van elk jaar. Als men zich tussentijds afmeldt, is men nog contributie verschuldigd tot 30 juni van het lopende verenigingsjaar.

Het opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend per brief aan:
VV Beilen , Ledenadministratie, Plattenkamp 17, 9412 BL Beilen, of per email [email protected].

In de opzeggingsbrief of e-mail behalve je naam ook graag je adres gegevens vermelden.

Andere manieren van afmelden, bijv. via leider/trainer of zo terloops bij een bestuurs- of commissielid, worden niet geaccepteerd. Bij afmeldingen anders dan hierboven genoemd zal het normaal verschuldigde contributiebedrag in rekening worden gebracht.