VV Beilen méér dan voetbal!

2 maart 2020 14:30

Voor de jeugd hebben er weer leuke activiteiten plaatsgevonden in de VV Beilen kantine.

Op 24 januari hebben de spelers/speelsters van O11 & O12 de film “In Oranje” gekeken in de Kantine van VV Beilen. De film die gaat over een jongen die als doel heeft om in Oranje te voetballen viel gelukkig in de smaak. En gelukkig waren er velen die de film nog nooit hadden gezien. Een zeer geslaagde avond met een hele hoge opkomst!

Op vrijdag 31 januari en 7 februari, stonden Goochelshows van Bert de Magicman op het programma. De 1e Goochelshow was speciaal voor de kabouters, O7 & O8, de 2e Goochelshow voor de O9 & O10. Het waren 2 zeer magische avonden! Van het verdwijnen van een kubus tot het aan elkaar toveren van touwen, Bert de Magicman liet de kinderen van de stoelen vallen van verbazing. Zelfs de ouders waren vol verbazing over de magische kunsten van Bert de Magicman.

Bert verraste de kinderen na afloop met een mooie ballon in de vorm van een hond, hoed of een zwaard die uiteraard mee naar huis genomen mocht worden.

Tijdens deze avonden hebben we gemerkt dat de activiteiten, anders dan voetbal, zeer worden gewaardeerd. De kinderen en ook ouders waren zeer enthousiast!

Door onze vereniging VV Beilen en een mooie gift van de Vrienden van VV Beilen was dit allemaal mogelijk. Wij hebben het met veel plezier gedaan en proberen volgend jaar weer leuke activiteiten voor onze jeugdleden te organiseren!

Activiteitencommissie Jeugd VV Beilen