Beilen JO8-2 boordevol energie

15 juni 2021 8:30

Eindelijk was het weer eens zover: JO8-2 mocht er op uit voor een echte voetbalwedstrijd!

Al tijdens het verzamelen op de parkeerplaats van sportpark Noord-West spatte de energie er vanaf, waardoor de aanwezige ouders zich bijna zorgen maakten of er niet te vroeg gepiekt werd.

Maar niets bleek minder waar. Al in de derde minuut zat de eerste voltreffer voor Beilen erin. De gelijkmaker liet niet lang op zich wachten: 1-1! Zou het zo’n wedstrijd worden? Maar nee, de rest van de eerste helft domineerden onze jongens het veld en met een comfortabele 1-6 voorsprong gingen we de rust in. Na de goede zorgen van Bovensmilde met ranja voor de boys en een bakje koffie voor de papa’s en mama’s, liepen ze blakend van het zelfvertrouwen nog verder uit tot 1-10. Nog een laatste keer lukte het Bovensmilde om onze keeper te passeren. Maar het was niet genoeg: na een zinderende reeks penalty’s kon er een eindstand van 2-11 genoteerd worden.

Na de wedstrijd  kon er nog even lekker gespeeld worden op het luchtkussencircuit dat vanwege nationale voetbaldag was opgezet. Nadat alle onderdelen volbracht waren was er een ijsje als beloning. Wat een topochtend!