We hebben een app!

26 november 2021 15:15

Om onze leden en volgers nog beter van dienst te zijn is er nu de VV Beilen app. Wat kunnen we daarmee?

Je kunt nog beter en sneller wedstrijdprogramma’s en uitslagen checken, live nieuws, foto’s en tussenstanden bloggen van je favoriete teams van onze club. Je bent direct op de hoogte van VV Beilen nieuws en als je op zoek bent naar specifieke informatie kun je op je mobieltje direct schakelen naar onze website.

Voor iedereen die onze app installeert is deze te gebruiken als informatiebron.

Als jij je daarnaast registreert als gebruiker mag je ook zelf bloggen en reageren op berichten. Je moet dan een registratiemenu doorlopen. Daarin staat standaard een rubriek met vragen over vrijwilligerswerk en waar jouw kennis en vaardigheden liggen. Die mag je uiteraard invullen, het hoeft niet! Dit kan je gewoon overslaan als je dat wilt. Vrijwilliger zijn betekent dat je vanuit intrinsieke motivatie iets voor onze club wilt betekenen en daar zelf energie van krijgt. Dat vinden wij belangrijker dan een keuzemenu invullen.

Kijk op de bijgevoegde foto hoe je de app installeert. Ga naar playstore of appstore: zoek  Voetbalassist Clubapp en kies VV BEILEN. Na een systeemupdate (1x per maand) is de app herkenbaar aan ons logo. Voorlopig is dat nog een voetballetje.

VV Beilen app:  Van en Voor Beilen!