Roelof Nijhof erelid van VV Beilen

19 januari 2023 13:00

Tijdens de afgelopen nieuwjaarsreceptie is Roelof Nijhof benoemd tot erelid van VV Beilen. Roelof was uiteraard zelf als voetballer actief bij VV Beilen, maar heeft zich vanaf 1973 daarnaast in ruime mate ingezet voor onze vereniging. Hij heeft verschillende functies bekleed.

In 1973 is Roelof begonnen met het drukken en verspreiden van het clubblad (zijn vrouw Alie deed het typewerk). Daarna is hij heel actief geweest als penningmeester/financieel adviseur met de verplaatsing van sportpark De Venne naar sportpark Noord-West.

Sinds 13 jaar is Roelof penningmeester van de sponsorcommissie. Met veel toewijding heeft hij er altijd voor gezorgd dat de sponsorbijdragen goed werden ontvangen. We zijn Roelof zeer dankbaar voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid bij onze vereniging.

Het erelidmaatschap is geheel terecht en met veel trots ontvangen.