VV Beilen heeft per 1-8-2023 vacature voor verzorger van de eerste selectie

8 juni 2023 10:45

Voetbalvereniging Beilen is een club in het hart van Drenthe. We zijn opgericht op 21 juni 1930 en hebben ca. 600 leden. Met ingang van het volgende seizoen hebben wij een vacature voor de functie van sportverzorger van de eerste zondagselectie.

Functieomschrijving:
Je bent verantwoordelijk voor de preventie van blessures van spelers, door het gebruik van interventies als (medical)tapen, massage en het trainen van specifieke spieren. Daarnaast verzorg je acute blessures gericht op herstel en weer actief kunnen zijn op sportniveau.

Wat vragen wij van jou:
Afgeronde opleiding sportmasseur of je volgt deze opleiding. Aanvullende opleidingen zijn een pré. Affiniteit met voetbal.  Aanwezigheid op trainingsavonden en bij de wedstrijden van het eerste elftal.

Wat hebben wij te bieden:
Een passende beloning bij de inhoud van de functie en in overeenstemming met de opleiding(en) en ervaring. Goede faciliteiten (eigen verzorgingsruimte en materialen) om de functie goed uit te kunnen voeren. Bovenal een prima trainers- en begeleidingsstaf en een plezierige spelersgroep om goed mee samen te werken.

Als je belangstelling hebt, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Heb je vragen, dan kun je bellen met telefoonnummer 06-83065575.