Informatie finale nacompetitie HOVC – VV Beilen

14 juni 2023 11:15

Met het oog op de wedstrijd tussen HOVC en Beilen heeft er een overleg plaatsgevonden tussen gastheer VV Rolder Boys en een afvaardiging van HOVC en Beilen. Vooral vanuit het oogpunt van veiligheid en organisatie willen wij onze leden en toeschouwers het volgende meegeven.

* De wedstrijd begint om 14:00 uur, HOVC is de thuisspelende ploeg, de wedstrijd staat onder leiding van een neutraal arbitrair trio. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark de Boerbos in Rolde.

* Er zal geen entreegeld worden gevraagd bij deze wedstrijd. De toegang is dus voor iedereen gratis.

* Voor bezoekers die met de auto naar Rolde komen is het verzoek om te parkeren op de grote parkeerplaats bij de hoofdingang (aan de kant van het dorp).

* De kleine parkeerplaats is officieel van de tennisbaan en is enkel bedoeld voor de organisatie en bussen, het hek daar zal ook niet geopend zijn voor entree van de wedstrijd.

* Mocht de grote parkeerplaats vol zijn, dan is het verzoek om de auto op de Brink te parkeren, bij de molen. Zorg met elkaar voor een veilige verkeerssituatie, ook voor eventuele hulpdiensten.

* De KNVB moedigt sfeeracties aan, maar (knal)vuurwerk en rookbommen zijn helaas niet toegestaan tijdens deze wedstrijd.

* Rolde is voorzien van een grote kantine en terras, hierop kunnen de (alcoholische) consumpties genuttigd worden. Alcohol langs het veld is niet toegestaan, hier zal op worden toegezien.

Voor beide ploegen staat er handhaving in de 2e klasse op het programma, het belooft daarnaast erg mooi weer te worden. Maak er met elkaar een mooie dag van!