Robey nieuwe kledingsponsor VV Beilen

14 juni 2023 11:30

Afgelopen week hebben alle leden een e-mail ontvangen over de nieuwe kledingsponsor Robey. Dit bericht is natuurlijk het meest interessant voor alle voetballende leden en hun ouders. De sponsorcommissie en de materialencommissie hebben de ambitie om bij het begin van het volgende seizoen alle teams in het nieuw te kunnen steken.

Daarvoor is de hulp nodig van alle voetballers en ouders. Bij de e-mail stond een link naar een vragenlijst met betrekking tot de leeftijdscategorie waarin komend seizoen wordt gespeeld en de gewenste maten voor de tenues en kousen. Vul deze vragenlijst in en verzend het formulier. Daarmee kunnen de sponsorcommissie en de materialencommissie aan de slag.
Vul het formulier snel in, want het is een behoorlijke uitdaging voor de beide commissies om alles op tijd voor elkaar te krijgen.