Teamindeling Jeugd 2023-2024

5 juli 2023 22:30

In het nieuwe seizoen 2023-2024 gaan we weer met volle overgave en veel plezier trainen en wedstrijden spelen met onze jeugdteams. Zoals elk jaar is het een enorme puzzel om de spelers in te delen en de aantallen in de teams op orde te houden. De trainers, leiders en de coördinatoren zijn uiteindelijk weer tot een nieuwe indeling gekomen.

• De teamindeling is een voorlopige indeling;

Er kunnen nog wijzigingen optreden i.v.m. aantal spelers in het team of kwaliteit van de spelers. Dit geldt voor elke fase in het seizoen. Bij O8 tot en met O12 zijn het 4 fasen en bij O13 tot en met O17 zijn het 3 fasen;

Een aantal teams hebben een minimale bezetting qua spelers. Er zullen dus regelmatig spelers geleend moeten worden van andere teams. We hopen dat iedereen zich hier volledig voor zal inzetten zodat elk team elke week met plezier kan voetballen;

Bij O17 en O15-2/15-3 wordt begonnen met een grote selectie. Na een aantal trainingen zal een 17-1 en een 17-2; 15-2 en een 15-3 geformeerd worden. Dit gaat in overleg tussen de trainers en coördinatoren;

Bij JO13-1 is het de verwachting dat 13-1 leent aan 15-2 en 15-3 en dat iedere wedstrijd iemand wordt uitgeleend aan 13-2;

Bij O10 gaat 10-1 spelers lenen aan 10-2 i.v.m. de minimale bezetting in deze categorie;

Bij het lenen op zaterdag van spelers leen je altijd van onderaf, dus van het tweede team of een leeftijdscategorie lager. Bij hoge uitzondering leen je van een team hoger. Dit in goed overleg tussen de trainers en de coördinator.

Een verzoek aan alle ouders om positief de spelers aan te moedigen en geen tactische aanwijzingen te geven aan de spelers. Dit doet de trainer/begeleider wel. Nog een verzoek aan de ouders om welwillend mee te helpen bij het team van uw kind voor wat betreft training, vervoer, wassen, kantinedienst en evt. grensrechter zijn. Vele handen maken licht werk, we rekenen op u.

Bij vragen over de indeling kunt u via de coördinator van de leeftijdscategorie waarin uw kind is ingedeeld een afspraak maken. De coördinator is te vinden op de site van vv Beilen onder het kopje jeugdcommissie.

Met sportieve groet,
    TC VV Beilen (Jantienus Oortwijn, Art Klaassens)

• Jantienus en Art zijn na een aantal jaren vanaf heden gestopt met de TC functie. Iedereen bedankt voor de samenwerking de afgelopen tijd en voor allen een fijne vakantie!

Klik op het VV Beilen logo om de teamindelingen te bekijken.

2017-08-22_logo_VV_Beilen.jpg