We halen weer opgelucht adem

13 oktober 2023 11:30

Het is voor deze zaterdag weer gelukt om voor de vier jeugdwedstrijden een scheidsrechter te vinden. Maar hoe fijn zou het zijn wanneer het ons als jeugdcommissie iets minder moeite kost om de boel voor de zaterdag rond te krijgen.

Dan kunnen we onze tijd en energie steken in het bouwen aan een mooie jeugdafdeling. Waarin bijvoorbeeld trainers begeleid worden, er gewerkt kan worden aan een positieve sportomgeving en er leuke activiteiten georganiseerd kunnen worden voor de jeugdleden. Allemaal dingen waarmee we bouwen aan de toekomst van VV Beilen.

Het zou ontzettend helpen wanneer er meer mensen zijn die af en toe een keer willen fluiten. En dat hoeft echt niet iedere week. Als bij wijze van spreken ieder lid 1 keer fluit in het seizoen, komen we zo een paar seizoenen door.

We realiseren ons dat iedereen het druk heeft en dat er veel mensen zijn die ook wel wat doen bij de vereniging. En dat niet iedereen fluiten echt leuk vindt. Maar als een hele grote groep mensen is, waarvan iedereen een heel klein beetje doet, dan komen we echt een heel eind.

We delen een schema en jij bepaalt zelf wanneer je zou kunnen en willen. En heb je behoefte aan een cursus en/of stukje begeleiding tijdens het fluiten de eerste keren, dan regelen we dat!

Dus wil jij je steentje bijdragen en een keer een wedstrijd fluiten? Dan zouden we dat echt super tof vinden.

Kom op! Samen zijn we de vereniging en samen kunnen we zorgen dat de jeugd kan voetballen!

De jeugdcommissie