Hunebouw nieuwe hoofdsponsor VV Beilen

13 oktober 2023 11:45

De eerste drie wedstrijden zitten erop en eigenlijk lijkt er weinig veranderd te zijn als we naar de tenues van onze hoofdmacht kijken. Niets is echter minder waar. We moeten weliswaar nog even wachten op de nieuwe kleding, maar de oplettende lezer heeft al kunnen opmerken dat we een nieuwe hoofdsponsor hebben.

Of eigenlijk is een oude bekende weer terug. Na een periode van afwezigheid heeft HuneBouw besloten om onze vereniging weer te steunen en daar zijn we bijzonder blij mee. De vorige keer spraken we nog met Klaas Graveland en ook deze keer was hij wel betrokken, maar liet het “zaken doen” over aan de volgende generatie, Richard Graveland. Na een aantal gesprekken was Richard het er over eens, hoe mooi is het dat je in je eigen woonplaats de naam van je bedrijf, HuneBouw, op de shirts (en meer) hebt staan van een grote sportvereniging, wauw!

HuneBouw is al vele jaren (meer dan 200 jaar) een bekende en vertrouwde onderneming in de noordelijke bouwwereld. Vooral in de zakelijke kant van de markt actief en continu in beweging.

HuneBouw staat ook als werkgever goed bekend. Dus mocht je op zoek zijn naar een betrouwbare partner in de bouwsector, of op zoek zijn naar een baan in de bouw, kijk dan op de website:  https://www.hunebouw.nl/