Welkom nieuwe leden oktober

31 oktober 2023 11:45

Deze maand verwelkomen wij 12 nieuwe leden bij VV Beilen. Dat zijn Justin Rodenboog (JO7), Teun Broekstra (JO8), Bas Bruinsma (JO7), Bas Alssema (JO7), Kimberley Snoeijer-Boer (vrijwilliger), Hermela Tumzgi (JO15), Ivan Mezouri (senioren veld), Tim Dukov (JO13), Keyan de Weerd (senioren veld), Lyam van den Berg (senioren veld), Enzo Leungen (JO8), Jordy Knijp (senioren veld) + Henk Nijsing die van steunend naar spelend lid gaat. Van harte welkom Justin, Teun, Bas, Bas, Kimberley, Hermela, Ivan, Tim, Keyan, Lyam, Enzo, Jordy en Henk. We wensen jullie een mooie tijd bij onze club op en rond de velden.