Nominaties Piet Keur Bokaal

4 november 2023 11:45

De Piet Keur commissie is druk bezig met het voorbereiden van de feestelijke afsluiting van het voetbaljaar 2023. Deze avond word dit jaar gehouden op donderdag 21 December in de kantine van VV Beilen. Belangrijk onderdeel van deze avond is het uitreiken van een aantal bokalen voor een lid van onze vereniging die zich in buitengewone mate heeft gemanifesteerd namens zijn team en in het verenigingsbelang.

De Piet Keur Bokaal is de bokaal voor het lid dat deel uitmaakt van of verbonden is aan Beilen 1 zaterdag, Beilen 1 zondag of Beilen 2 en die zich in buitengewone mate heeft gemanifesteerd namens de selecties in het verenigingsbelang. De Arie de Jonge Bokaal is voor het lid dat deel uitmaakt of verbonden is aan de overige senioren van VV Beilen en die zich in buitengewone mate heeft gemanifesteerd in het verenigingsbelang. De Hans Doldersum Bokaal, is om vrijwilligers in het zonnetje te zetten, die zich wegcijferen voor de vereniging en veel nuttig werk verrichten waar de vereniging en het sportpark niet zonder kunnen.

Belangrijk om te weten is dat iemand de betreffende bokaal maar 1 keer kan winnen. Tot en met 23 november heeft iedereen de tijd om nominaties voor te dragen bij de Piet Keur Commissie. Daarna kan  via de website van VV Beilen gestemd worden op de genomineerden.

Geef jouw voordracht door aan één van de onderstaande commissieleden.

De Piet Keur Commissie:

Jeroen Fransens