Er kan weer gestemd worden op de Eindejaarsbokalen

29 november 2023 11:45

De nominaties voor de Eindejaarsbokalen zijn bekendgemaakt. Vanaf nu tot woensdag 20 december 12.00 uur kan gestemd worden op de kandidaten voor de Piet Keur Bokaal (verdienstelijk namens Beilen Zo1, Beilen Za1 of Beilen 2 alsmede het algemene verenigingsbelang), De Arie de Jonge Bokaal (verdienstelijk namens Beilen 3 t/m Beilen 7 alsmede het algemene verenigingsbelang) en de Hans Doldersum Bokaal (beste algemene vrijwilliger VV Beilen 2023). Ga op onze website naar het menu-item STEM bovenaan de homepagina. Klik op de betreffende bokaal en ga naar de infobalk rechts. Breng je stem uit op de kandidaat van jouw keuze. Herhaal de procedure voor de 2 andere bokalen. Gebruik je de VV Beilen-app om naar de website te gaan, dan werkt het bijna hetzelfde. In dit geval eerst naar het menu-item en voor daadwerkelijk stemmen klik op het icoontje met de letter i (informatiebalk). Dan verschijnen de kandidaten in beeld. Stemmen maar !