Beilen - Raptim 0-3

4 december 2023 11:15

Vanwege ziekte van de vaste verslaggever afgelopen zondag dit keer geen uitgebreid wedstrijdverslag van Beilen-Raptim. En vanuit Beilenkamp is er ook niet veel te melden over de wedstrijd. Raptim begon al beter en na de rode kaart voor Wouter Dijk vanwege een handsbal op de doellijn was het een gelopen race. Remco Vos stopte de bijbehorende strafschop nog wel, maar dat was niet voldoende om de 0-3 nederlaag te voorkomen. In het Dagblad van het Noorden staat een reportage van entertainmentjournalist André van den Ende met een sfeerverslag van een zondagmiddag in Beilen. Overigens was de wedstrijd Beilen-Ajax in 1982 nadat Cruijff in december 1981 als speler was teruggekeerd in Amsterdam. Maar dat terzijde.