Uitje Winnaars Grote Clubactie

4 december 2023 11:30

Vrijdag 1 december zijn de winnaars van de Grote Clubactie met zijn allen naar FC Groningen tegen VVV Venlo geweest. Een koude avond, maar met een warme afloop.
Met -2 graden als gevoelstemperatuur hadden de winnaars zich dik aangekleed en ze hebben enorm genoten van de wedstrijd en de avond.
In de eerste helft scoorde VVV Venlo al vrij snel door een doelpunt van Kosidis.
FC Groningen had verder in de eerste helft het meeste balbezit, maar een doelpunt zat er helaas niet in. In de tweede helft was FC Groningen sterker met als gevolg 2 doelpunten vrij snel achter elkaar van Duarte en Schreuders. Na de wedstrijd hebben ze allemaal een high five gekregen van Groby. Het was een leuk en geslaagd uitje.