Activiteitencommissie jeugd stelt zich voor

7 december 2023 16:45

Graag willen wij jullie even voostellen aan de leden van onze activiteitencommissie voor de jeugd.
Dat zijn Suzan Ensing, Sigrit de Boer, Daniëlle Tol, Wendy Weelink en Janita de Jong. Deze enthousiaste vrouwen hebben zich aangemeld om deel uit te maken van een mooi team.

“Wij zijn vastbesloten om geweldige activiteiten te organiseren voor onze vereniging. Daarnaast zijn we op zoek naar nieuwe leden om ons team te versterken en nieuwe, frisse ideeën te verwelkomen. Als je geïnteresseerd bent om deel uit te maken van de activiteitencommissie voor de jeugd, neem dan gerust met één van ons contact op. Samen kunnen we er voor zorgen dat onze vereniging bruisende en leuke activiteiten heeft.”