Welkom nieuwe leden december

2 januari 2024 13:00

Afgelopen maand hebben zich 4 nieuwe leden gemeld bij onze vereniging en daarmee komt het totaal aantal aanmeldingen vanaf 1 juli 2023 bij de start van dit seizoen op 66. Dit had ondermeer tot gevolg dat we dit seizoen 2 extra veld-seniorenteams konden inschrijven bij de KNVB. De nieuwe leden van december zijn Collard Hartsuiker (JO8), Harm-Jan Hartsuiker (JO11), Evan Leungen (JO7) en Bartlomiq Drazgo (senioren veld). Welkom bij VV Beilen Collard, Harm-Jan, Evan en Bartlomiq. We wensen jullie een mooie tijd bij onze club.