VV Beilen Drentse Bollen Suikerbroden Paasactie

8 februari 2024 15:15

VV Beilen organiseert voor het 2e jaar op rij een verkoopactie rondom Pasen! Dit jaar verkopen we naast de bekende grote Drentse Bollen ook Suikerbroden. Het is een actie om de VV Beilen jeugd financieel te ondersteunen. Hiervan kunnen we onder andere leuke activiteiten organiseren.

“De beste verkopers maken kans op een mooie prijs!”

Alle leden krijgen van hun trainer/begeleider een envelop met hierin een uitleg over de actie, de intekenlijst en een flyer. Vanaf zaterdag 10 februari kunnen alle leden aan de slag met de verkoop van Drentse Bollen en Suikerbroden. Hieronder zijn de uitleg van de actie en de intekenlijst te vinden. Mocht je dus een extra intekenlijst nodig hebben, download 'm hier.

2024-02-08_Uitleg_Paas_Actie_VV_Beilen_2024.pdf
2024-02-08_Intekenlijst_Drentse_Bollen_Actie_2024.pdf

Op zaterdag 9 maart tussen 10.00 – 13.00 uur en dinsdag 12 maart tussen 17.45 – 19.30 uur kunnen de intekenformulieren incl. het betaalde (contante) geld ingeleverd worden in de VV Beilen kantine.

Let op: Via de site gedownloade intekenlijsten dienen eveneens fysiek te worden overhandigd op een van de bovengenoemde data.

Op zaterdag 23 maart tussen 10.00 uur en 13.00 uur vindt de uitgifte van de Drentse Bollen en Suikerbroden plaats in de kantine. Alle leden zijn zelf verantwoordelijk de broden af te leveren bij personen aan wie zij deze hebben verkocht. (Neem zelf een boodschappentas/krat mee voor het afhalen)

Mochten er vragen zijn kunnen jullie terecht bij de leden van de activiteiten commissie jeugd, via [email protected] of telefonische contact op te nemen:

Daniëlle Tol – 06-22883432                                     Suzan Ensing 06-54241652
Sigrit de Boer – 06-15676758                                 Janita de Jong 06-52312180
Wendy Weelink 06-53633143