Hoofdsponsor:
Hunebouw.png

HODO speelbal voor Beilen

Vandaag, 13 mei 9:15  Beilen was vandaag vele maten te groot voor de bezoekers uit Hollandscheveld. Onbegrijpelijk hoe het verschil was van voor de winterstop. Beilen verloor voor de winterstop nog met 4-3 van HODO, maar op de 6-0 overwinning vandaag was niks af te dingen. HODO leed daardoor zijn zesde nederlaag in zeven wedstrijden. Gezien de uitslagen op de overige velden heeft Beilen nu een ticket voor de nacompetitie volledig in eigen hand. Daarnaast willen we graag Raptim feliciteren met het behaalde kampioenschap dat ze vandaag bewerkstelligd hebben.meer »

Sluiting en onderhoud velden Sportpark Noord-West

10 mei 16:30  Het jaarlijkse onderhoud aan de velden van ons sportpark begint zo vroeg mogelijk, zodat we tijdig mooie nieuwe velden hebben om aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen te beginnen. meer »

Voorbeschouwing Beilen-HODO

9 mei 11:00  Zondag staat de belangrijke ontmoeting Beilen-HODO op het programma. Mogelijk één van de laatste ontmoetingen tussen beide verenigingen, want VV Hollandscheveld en HODO onderzoeken of ze in de toekomst verder willen gaan als één vereniging. HODO had lange tijd zicht op het goedmaken van het verloren terrein van vorig seizoen en deed goed mee om de bovenste plekken. De laatste weken is HODO ver weggezakt. In Hollandscheveld is echter in vroeger tijden eerder een opstand begonnen. Het is te hopen voor Beilen dat de geest van Boer Koekoek zondag niet zal oprijzen en dat de HODO-voetballers zich weer oprichten om de Beilenaren onder de voet te lopen.meer »

Welkom nieuwe leden april

1 mei 11:45  Afgelopen maand hebben we de volgende aanmeldingen ontvangen (ook alvast voor het komende seizoen): Sven Brekelmans (senioren veld), Senn Hartsink (JO7), Bertus Wolters (JO11), Willem Wolters (JO9) en Vince Huisman (JO7). Sven, Senn, Bertus, Willem en Vince, allemaal van harte welkom bij VV Beilen en we wensen jullie een mooie tijd bij onze club!

Beilen prima in orde tegen aanstaande kampioen Raptim

28 april 17:45  Beilen heeft deze zondag in Coevorden verzuimd om Raptim een nederlaag te bezorgen. De Hunebouw-heren hebben de aanstaande kampioen 90 minuten op de rug gelegd, maar de ippon wilde niet vallen. Zo kon de thuisploeg het meest tevreden zijn met de 0-0 eindstand.meer »

Vrijdagavondvoetbal met live muziek

23 april 12:15  Vrijdag 10 mei spelen Beilen 18+ 1 en ST Beilen/Fit Boys VR 18+ 2 hun toernooiavond bij VV Beilen. Aanvang wedstrijden om 19.30 uur. Na afloop is er live muziek met Arjan Venemann en een verloting.

Ga naar archief